سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

ادامه مطلب...



      

از دوران کودکی تا به حال علاقه زیادی با داشتن تقویم‌های کوچک و جیبی داشته‌ایم، نکته ای که سبب علاقه ما به این تقویم‌های زیبا و دوست داشتنی شده است، علاوه بر اطلاعات فراوانی که در آن‌ها وجود دارد، درج شماره های کوتاه و ضروری در آخر تقویم‌هاست، از جمله کد کشورها و شهر های مختلف که گاهی مورد نیاز است و برای بدست آوردن آن‌ها باید به این تقویم‌ها مراجعه کنیم    ادامه مطلب  ...



      

ادامه مطلب...



      

   ادامه مطلب...



      

با سلام

                                        با به پایان رسیدن ماه رحمت و برکت و غفران الهی طبق گفته پیشین که گفته شد هر کس نمره بیشتری آورده است شادمان تر و موفق تر است.اما هستند کسانی مثل من حقیر به حداقلی های این ماه بسنده کرده و شایسته این ماه نبودم.اما باز جای امیدواری است. ادامه مطلب...



      





      

امام زین العابدین علیه السلام در  دعای وداع با ماه مبارک رمضان

جملات زیبایی فرمودند که شرح بخشی از آن چنین است: خدایا

هستند انسانهایی که ایمان در قلب و دل ایشان جای دارد و

حرمتهای الهی را حفظ کرده اند و حدود الهی را رعایت نموده اند و از

این رو آن چنان که سزاوار بود حق تو را در این ماه رعایت نمودند و

حرمت روزه داری و شب زنده داری این ماه را که تو قرار داده ای

مراعات کردند و حدود حلال و حرام آن را حرمت نگاه داشتند و از

گناهان پرهیز داشتند و به خاطر آگاهی از پیامدهای منفی گناه برای

سرنوشت بدانها نزدیک نشدند و با گفتار و رفتار و روابط خویش که

بندگان را در معرض محبت و رضایت تو قرار میدهند به تو تقرب

ادامه مطلب...



      

ماه مبارک رمضان با همه خوبی و برکاتش در حال اتمام است.آن چه مهم بود بهره گیری از معنویت و برکات آن بود و خوشا به سعادت کسانی که توانستند به صورت کامل نمره قبولی گرفته و آزمون را با نمره 20 به پایان ببرند.

اما هستند کسانی هم که نمره 20 نگرفته اند ، اما نگران نخواهند بود چراکه به مثابه دانش آموزی می مانند که در امتحانی نمره 20 را نگرفته اما واالدین او هرگز ناراحت نیستند چرا که می دانند او زحمت خودش را به اندازه وسعش کشیده است.خدایا ما تا جایی که برایمان مقدور بود تلاش کردیم و می دانیم مقصریم.نمره 20 نیست اما دعا می کنیم نمره قبولی را در یافت کرده باشیم.

آنچه در روایات آمده است ما را امیدوار نموده است:

«و خداوند در پایان هر روز از ماه رمضان به هنگام افطار هزار هزار بنده را از آتش آزاد کند و چون شب جمعه و روز جمعه شود در هر ساعتى از آن هزار هزار نفر را از آتش آزاد سازد که همگى مستحقّ عذاب مى‏باشند، و چون روز آخر ماه رمضان فرا رسد خداوند در آن روز به تعداد افرادى که از اوّل تا آخر آن ماه آزاد ساخته آزاد مى‏نماید».(امالی شیخ مفید)

 





      

مسئول بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره نظر معظم‌له نسبت به میزان زکات فطره امسال گفت: بر مبنای گندم، این میزان برای هر نفر حداقل   3500 تومان است  ادامه مطلب...



      

روز قدس از ابتکارات بی نظیر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که توانست، یاد و خاطره ملت فلسطین را تا همیشه جاودانه کند تا هر بار این طوفان عظیم الهی با قدرتی بیشتر برای در هم کوبیدن خانه عنکبوت صهیونیستی به جلو حرکت کند.

روز قدس

امسال نیز روز قدس می رود تا تبدیل به حماسه ای ماندگار شود و توطئه های دشمن را خنثی کند. فرا رسیدن روز قدس بهانه ای شد تا نگاهی به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری داشته باشیم تا یادآور آنچه باشد که ما در انقلاب اسلامی برای قدس کرده ایم.

برخی از بیانات تاریخی امام روح‌الله در باب اهمیت مساله فلسطین در ادامه می‌آید: ادامه مطلب...



      
   1   2      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم