سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها





      

اندیشه در کار خدا

امام حسن عسکری(ع) فرمودند:

«لَیْسَتِ الْعِبادَةُ کَثْرَةَ الصِّیامِ وَ الصَّلوةِ وَ إِنَّما الْعِبادَةُ کَثْرَةُ التَّفَکُّرِ فى أَمْرِ اللّهِ.»:
عبادت کردن به زیادى روزه و نماز نیست، بلکه [حقیقتِ] عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است.

(تحف العقول، ص448)





      

ترکی بن بندر بن محمد بن عبدالرحمن آل سعود، نوه پادشاه عربستان که از معارضان نظام آل سعود و ساکن پاریس است در جلسه هفتگی که با حضور جمعی از فرهنگیان، اندیشمندان، سیاستمداران و روزنامه نگاران برگزار شد اعتقادات وهابیت درباره تشیع را باطل خواند و به افشاگری علیه نظام آل سعود پرداخت .

وی با بیان برتری تشیع بر وهابیت گفت: شیعیان با زیارت حسین (ع) به خدا تقرب می جویند در حالی که سلفی ها با قتل شیعیان به شیطان نزدیک می شوند، گرچه آنان اعتقاد دارند که در حال تقرب به خدا هستند.

ادامه مطلب...



      

قابل توجه کسانی که اسلام را مورد حمله قرار میدهند آنهم به بهانه جنایات عده ای انسان نما که به نام اسلام دست به جنایت می زنند! یا اجداد و اسلاف آنها که قرنها پیش دست به کشور گشائی در اقصا نقاط جهان زدند!

ادامه مطلب...



      

با سلام

با پایان پذیرفتن عزاداری در دو ماه محرم وصفر اینک ربیع الاول از راه رسید.امید داریم این عزاداری را اهل بیت(ع) از ما قبول کرده اند.حس گذشتن این دو ماه را شاید بتوان به گذشتن ماه مبارک رمضان شبیه دانست.خوف و رجای ماحصل ماه مبارک رمضان را دقیقا در این ماه نیز دارم.قبولم کرده اند یا نه؟با گذشتن این دو ماه شادی و حزن در من عجین شده است.حزن برای اینکه عمرم گذشت و اینکه آیا اجازه عزای حسین(ع) را خواهم داشت یانه؟شادی ام در پس آن برای اینکه بگویم ارباب برایت خالصانه سوختم و او نیز مرا ÷ذیرفته است.

عزاداری هاتون قبول و ربیع مبارک





      

باسلام

روزهای پایانی ماه صفر است.دوماه محرم وصفر به پایان خود نزدیک شد و سفره عزای سرور وسالار شهیدان با عزای رحلت پیامبرص و شهادت امام حسن ع و امام رضاع جمع شد.سفره ای که اهل بیت آن را نیز برای قرب ما به خدا پهن کرده بودند.این که چقدر توانسته ایم از این سفره  معنوی استفاده ببریم به خودمان مربوط است.اما همانطور که از ابتدا به درگاه خداوند عرض کردیم ما بنده ای ناقابل هستیم که خودت باید زیر بال و پرمان رابگیری والا...

عزاداری هاتون مقبول درگاه الهی و التماس دعا





      





      

یکی از زیباترین آیات قرآن و شیرین ترین آنها آیه نسبتا طولانی آخر سوره مبارکه فتح است که با نام مقدس نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله آغاز می شود. بیست و هشتم صفر یاد آور غم فراق پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله، بهانه ایست تا مقداری راجع به این آیه تدبر کنیم  .

  «محمدٌ رسول الله» ادامه مطلب...



      

مهمتر از دانستن شرح حال زندگی أئمه اطهار علیهم السلام و این که جزئیات شناسنامه ای آنها چه بوده است، این است که از زندگانی و روش آنها به یک تاریخ تحلیلی دست یابیم  .

انسان متفکر به مطالعه سطحی تاریخ اکتفا نمی نماید و سعی می نماید با غور و تعمق در اطراف وقایع تاریخی به تحلیلی جامع و واقع نگر و به دور از خرافات و گرایشات دست یابد 

ادامه مطلب...



      

شاید ساده ترین تعریفی را که بتوان از «بصیرت» ارائه کرد همین باشد «شناخت حق از باطل در فضایی کاملا مه آلود که حق در باطل چنان در آمیخته، که فرد نیازمند بینشی فراتر از علم باشد». بصیرت یعنی فریب نخوردن در فضای پرهیاهو، نه اجازه ی سواری گرفتن و نه اجازه ی شیر دوشیدن به دشمن در مقطعی حساس و سرنوشت ساز، «کابن لبون» بودن به تعبیر امیر مومنان علیه السلام. ادامه مطلب...



      
<      1   2   3      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم