سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

با سلام

در ماه پایانی سال قرار داریم و بازار عیدی پایان سال حسابی نقل محافل است.این که چقدر عیدی می گیرید کاملا محرمانه و به خوتان مربوط می شود.مهم این است که مثل همیشه آنچه دولت به عنوان عیدی آخر سال اعلام کرده فقط برای قشر کارگر و کارمند سطوح پایین شفاف است و مابقی از جمله مدیران ارشد و ...را فقط خودشان می دانند و بس.

هرگز دنبال هم نکنید تا بفهمید چقدر دریافت خواهد کرد که به دو مورد متهم خواهید شد:یا شما متهم به ندانستن الفبای کار و قانون خواهید شد یا متهم به دانستن مسائل خصوصی و محرمانه.

این که در اداره ای علاوه بر مزایای اعلام شده شفاف توسط دولت، چه پرداخت هایی در قالب های متفاوت پرداخت می شود به شما ربطی ندارد.

انگار شما نمی فهمید ایشان که این مبلغ را گرفته اند مدیر هستند و مدیر یعنی چه؟یعنی عقلشان xبرابر شماست و لیاقتشان را که نگو!

انگار نمی فهمید که ایشان فردی دلسوز،با دغدغه و هزاران اوصاف عالی هستند که دریغ از وجود یکی از آن ها در شما.

بهرحال عیدانه دولت هم واریز و همه افراد به طور معمولی 85000 تومان ناقابل دریافت کردند.اما چرا آنکه حقوق میلیونی ماهانه و عیدانه میلیونی گرفته با کارمند معمولی چند صد هزار تومانی ماهانه و 400هزار تومانی عیدی، باید یک جور عیدانه دولت را بگیرند با کدام منطق قابل توجیه است؟

در هر اداره و شرکت و با هر کارفرمایی کار بکنی نمی توانی این نکته را انکار کنی.لیاقت مدیران در دریافت ماهانه میلیونی جبران و از حقوق حقه شان است.اما عیدی آخر سال چرا نباید شفاف باشد؟

حداقل اگر لیاقت و..در عیدی هم باید قابل ملاحظه باشد فاصله آن چقدر از نظر شما قابل توجیه و منطقی خواهد بود؟

الیوم بر شما که در صدر یک مرکزی هستی فکر برای این موضوع مهم است ، نه اینکه وقتی از آن مرکز رفتی حال احساس دلسوزیت برای اسلام و مسلمین بالا برود و فریاد وااسلاما سردهی.





      

 

عمو میگه زمانِ شاه 1

در ادامه مطلب...



      

 

نام پدر: حسن

طلوع: 1304/00/00         عروج: 1360/12/04

محل عروج: تنگه چزابه





      

 

 

ادامه مطلب...



      

 

ادامه مطلب...



      

با سلام

سالها پیش بود که با امکانات بسیار کم نشریه ای را در یک برگ دورو چاپ کردیم و با تیتر درشت نوشتیم:«طلسم برزک را بشکنیم».

در توضیح آن گفتیم که هرجایی با یک نشانه و اِلمانی معروف است.نزدیک ترین آن روستای ابیانه است که با حفظ سنت های ملی، بین المللی شده است.درباره برزک گفتیم حال که نه آثار ملی خاصی دارد تا به واسطه آن بتوانیم سری میان سرها بلند کنیم بیائیم بر طبق موازین اسلامی عمل و از این راه سد را بشکنیم .اخیرا هم دیده اید برخی روستاها یا شهرها را به صفت ویژه ای معین نموده اند .مثلا کاشان شهر نهج البلاغه و....

این طرح را شاید 17 سال قبل ما در برزک عنوان کردیم ، حیف که راه به جایی نبرد.

اکنون چه؟

آیا هنوز فکر می کنید نمی توان این طرح را عملی کرد؟آیا هنوز معتقدیم یک غار دست ساز تاریخی را درست کنیم و به آن ببالیم؟

پیشنهاد من است می توان به راحتی برزک را به عنوان شهری یکه و تنها معرفی کرد و کاری کرد کارستون.اما این ها به همت و تلاش ما بستگی دارد.

حال بسم الله.این گوی و این میدان.بیائید با هم هم فکری کنیم.

نظر شما چیست؟





      

جداول زیر نگاهی به آماری است که تاکنون درباره حجم خدمات دولت‌های نهم و دهم و همچنین رژیم گذشته به روستاها صورت گرفته است.

لینک خبر:http://bachehayeghalam.ir/go.php?vid=27208

*مقایسه عملکرد دولت‌های نهم و دهم در خدمات‌رسانی به روستاها با دولت‌های قبل

ادامه مطلب...



      
<      1   2   3      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم