سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
حضرت فاطمه زهرا

در میان زنان نمونه، شایسته‌ترین آن‌ها حضرت مریم (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها) بودند که نسبت این دو- همان طور که در جدول زیر از نظر می‌گذرانید- همچون نسبت حضرت عیسی (علیه‌السلام) و حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) است:

 

صفات:

شرافت خانوادگی

حضرت مریم از خانواده‌ی عمران (اِبْنَتَ عِمْران) بود.: اما حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) دختر خاتم پیامبران محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) بود.

 

ادامه مطلب...



      

باسلام

این روزها از دست برخی ها و برخی اخبار فقط باید گفت الامان

1- آقای خاتمی رئسی جمهور سابق اظهاراتی را گفته بودند و راه حل هایی داده بودند.اصلش که جالب بود هیچ.اظهار نظر برخی من جمله پسر یکی از سران اصلاحات برایم جالب بود .او به زعم خودش از آقای خاتمی با ناراحتی خواسته بود که مگر تو کیستی که از حق و حقوق ما میگذری؟بابا ای والله تو دیگه کی هستی؟کی اصل سخنان آقای خاتمی رو قبول کرده که حالا تو تو سر خودت می زنی.چه مدافع مردم شده ای؟

2- مسئولان جشنواره سینمایی کن در فرانسه که همواره از اقدامات سیاسی یازیگران سینما علیه جمهوری اسلامی ایران استقبال می‌کردند، در واکنش به اظهارات نرم یک کارگردان مشهور سینما علیه رژیم صهیونیستی، او را از این فستیوال سینمایی اخراج کردند!

«لارس فون تریر» کارگردان مشهور دانمارکی پس از آنکه در یکی از نشست‌های خبری این جشنواره سینمایی گفت «من مشکلی با جامعه یهودیان ندارم اما از وجود اسرائیل خوشحال نیستم چرا که این کشور منبع اذیت و آزار و نگرانی است»، از جشنواره کن اخراج شد.

آنانی که در این مملکت همیشه به آزادی و دموکراسی و ...از نوع موجود در غرب افتخار می کرده و مدام توسر ما میزنند نمیدانم جز جمله تیتر من چی خواهند گفت؟





      
<      1   2   3      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم