سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

امام جواد علیه السلام

عیادت

امام جواد علیه‏السلام ، وقتی خبر بیماری کسی را می‏شنید، به عیادتش می‏شتافت و از او دلجویی می‏کرد. روزی امام جواد علیه‏السلام به عیادت یکی از یاران خود رفت. وقتی در بالین او نشست، متوجه شدادامه مطلب...



      

امام جواد (ع)

 جهت گیری نحله ها و فرقه های گوناگون در عصر امام جواد(ع) ، فرایند عوامل گوناگونی چون گسترش جهان اسلام و ورود اعتقادات و باورهای مذاهب و ادیان دیگر ، ترجمه آثار فلاسفه یونان و درگیریها جناح بندیها و بلوک بندی قدرت بود .

امام جواد (ع) همانند پدر بزرگوارشان در دو جبههُ ادامه مطلب...



      

شیطان

سفیانی مردی سرخ رنگ، بور، چشم آبی، پیشانی پهن و چهار شانه است و صورتی خشن دارد و اثر آبله بر صورتش مشهود است. نقطه سفیدی در چشمش هست که هر که او را ببیند گمان می­کند که کور است در حالیکه اینطور نیست و او خبیث­ترین مردم است که هیچ­گاه خدا را نپرستیده است[1]و از نوادگان عثمان و نام پدرش عینیه و یا عنبسه می­باشد.

  سفیانی به قدری بد­دل و ادامه مطلب...



      

دختر

در این مقاله به برسی وظیفه ی دختران در ارتباط با جنس مخالف می پردازیم .البته این رهنمودها کلی بوده و پسرها هم می توانند از آن استفاده کنند. اما روی صحبت ما بیشتر با دخترانی است که در آینده باید مادرانی موفق و پاکدامن باشند تا فرزندانی پاک و سالم تربیت کنند : ادامه مطلب...



      

جین‌شارپ در کنار سوروس و مک‌کین
 آسوشیتدپرس با اعتراف به آموزش مستقیم گروه‌های مخالف ایرانی توسط آمریکا به کتاب مورد ارجاع مخالفین ایرانی برای سازمان‌دهی انقلاب مخملی اشاره کرد.ادامه مطلب...



      

و باز یک زاویه دید نسبت به مسائل انتخابات:ادامه مطلب...



      

سلام

مطلب ذیل را در یکی از سایت ها خواندم.اگر چه بخشی از آن قابل تامل است اما به جهت اعتقاد به فضای باز نسبت به درج آن اقدام کردم.ادامه مطلب...



      

جوگیری اینترنتی/ انقلاب تویتری
کدام قیام؟
اگر تیتر اخبار از "انقلاب تویتری در کانادا" - یک جامعه واقع در شمال آمریکا با دسترسی اینترنت فوق العاده وسیع و درصد نفوذ اینترنت بسیار بالا و همچنین یکی از بالاترین مقادیر برخورداری از رایانه شخصی - هم حکایت کند، یک موضوع در حیطه انقلاب تویتری قابل تردید به نظر می رسد: 74 درصد از کانادائی های مورد پرسش، هرگز نام "تویتر" را نشنیده اند و تنها 1.45 درصد از آنها از تویتر استفاده کرده اند که اکثریت آنان جوان، حرفه ای یا در دانشگاه ها بوده اند. من بعنوان کاربر کانادائی تویتر، بخشی از این اقلیت ناچیز هستم ( 74 درصد از کانادائی ها از تویتر بی اطلاعند CBS News تاریخ 11 جون 2009 ).
اینکه این عده بتوانند با سایت تویتر سیستم را به مبارزه بطلبند یا یک سیستم سیاسی را کاملا از اساس تغییر دهند را رها کنیم. این تحلیل نه تنها در مورد کانادا صحیح نیست که با توجه به مطالعاتی که دانشکده تجارت هاروارد صورت داده، تنها 10% از کاربران توییتر بیش از 90% محتوای آن را تولید میکنند. ( منبع: تحقیقات می گوید 10 درصد کاربران تویتر 90 درصد محتوای آن را تولید می کنند / سی بی اس نیوز 5 جون 2009 ).
تحلیل هائی از جنس افرادی مثل "کلی شیرکی" - نویسنده آمریکائی -، که از چیزی به نام "انقلاب تویتری در ایران" سخن می گوید عنصری غایب دارند و آن توجه به موضوعات تیترخور و روزنامه پسند است.
البته کهادامه مطلب...



      

گزیده هایی از توصیه های برخی از سیاستمداران آمریکایی به دولت آمریکا درباره اغتشاشات ایران می‌خوانید:
- چارلز پروتاپر از نظریه پردازان نو محافظه کاران در مقاله ای تحت عنوان Hope and change but not for iran  می نویسد تظاهر کنندگان در ایران انتظارات بسیاری از دولت اوباما دارند و اوباما با سکوت بی معنی خویش آنان را نا امید می‌سازد. این نظریه پرداز نومحافظه کار آمریکائی ادامه می‌دهد: " اوباما پیام این تظاهرات را درست دریافت نکرده است، این تظاهرات نتیجه ای از جریان انتخابات ایران نیست، بلکه حاصل از عدم مشروعیت دولت اسلامی در توده های مردم ایران است، آنان فرصت انتخابات را میدانی مناسب و بهانه ای برای اعلام موجودیت و مخالفت خود با نظام اسلامی دانسته‌اند"
این سیاستمدار وزارت خارجه آمریکا سقوط نظام اسلامی را همانند و شبیه ادامه مطلب...



      

سلام.شاید خنده دار باشد اینکه چرا دیر به این مطلب اشاره می کنم و شاید دیگر لطفی نداشته باشد.اما چه کنم آی کی یو من پایینه.و اما مطلب:

از جمله تخلفات اعلام شده توسط هواداران یک نامزد محترم که از جمله در نامه ایشان و بیانیه های متعدد ایشان نیز به کرات ذکر شده بود قطع سیستم پیامک در روز انتخابات و در نتیجه قطع ارتباطات نمایندگان محترم آن نامزد که مستقر در شعب اخذ رای بودند شد که این باعث تقلب در انتخابات و نتتیجه آن باید ابطال امنتخابات میشد.

داشتم فکر میکردم در ایام خاص و مناسبت های مهم که استفاده مردم از این سیستم بالا می رود همه مشاهده می کنند که در این سیستم اختلال بوجود می آید و در نتیجه بعضا پیامک ها دیر و یا اصلا ارسال نمی شود .حال چطور در روزهایی که تعداد ارسال پیامک ها در یک روز به 90 میلیون پیامک می رسید دوستان ستاد آن نامزد محترم فکر نکردند که ممکن است اختلال بوجود آید و باید فکری اساسی کرد.مهمتر از این مگر در آن روز تلفن همراه آقایون نمایندگان نیز قطع بود که نتوانستند تلفن بزنند و با تلفن اخبار را به یکدیگر اطلاع دهند.البته اگر بگویند که ممکن است هزینه ها خیلی بالا برود من قبول نخواهم کرد چرا که ماشاا... وضع پولی آقایان به حدی بود که این محدودیت ها را نداشته باشند.





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم